تاريخچه فرش ۱۲۰۰ شانه

مدل كيف, كيف دوشي چرم, كيف دوزي با پارچه, كيف چرمي دست دوز, آموزش دوخت كيف دستي چرم زنانه, كيف چرم مجلسي زنانه, كيف پول چرم

تاريخچه فرش ۱۲۰۰ شانه

۲۰ بازديد ۰ نظر
فرش ۱۲۰۰ شانه تراكم ۳۶۰۰ يكي ديگر از انواع محصولات توليدي شركت فرش ماشيني سپنتا مي باشد.

قيمت فرش ۱۲۰۰ شانه كاشان به دليل اينكه مستقيم از كارخانه به دست شما مشتريان عزيز مي رسد ارزان تر از قيمت بازار مي باشد.

خريد مستقيم فرش از كارخانه علاوه بر اينكه باعث خريد فرش با كيفيت و با دوام مي شود، باعث مي شود دلالان و واسطه هايي كه اقدام  به فروش فرش هايي با نخ در صد دار مي كنند ، دستاشان از اين صنعت مهم كوتاه شود.
قيمت فرش ۱۲۰۰ شانه كاشان
فرش ۱۲۰۰ شانه ، محصولي جديد از محصولات حوزه فرش ماشيني است كه در يكسالي كه از ورود آن به بازار فرش ايران مي گذرد، توانسته است جايگاه ويژه اي در ميان شهروندان و هموطنان عزيزمان پيدا كند. در حال حاضر، فرش ۱۲۰۰ شانه ( فرش هزار و دويست شانه ) به ظرافت و لطافت و البته جديد بودن آن در ميان شهروندان ايراني مورد قبول واقع شده است. لطافت فرش هزار و دويست شانه به اين دليل است كه در بافت اين فرشها از الياف نازكتر و طبعا لطيفتر استفاده مي شود. علت كاربرد الياف نازكتر و ظريفتر در بافت اين گونه از فرش ماشيني ، به دليل شانه و تراكم بالاي فرشهاي ۱۲۰۰ شانه است. فرش ۱۲۰۰ شانه (فرش هزار و دويست شانه ) با تراكم ۳۶۰۰ به حدي از تراكم گره هاي رنگ ميرسد كه به علت فشردگي امكان استفاده از نخهاي ضخيم و زمخت در بافت آنها وجود ندارد. استفاده از نخهاي ظريف و لطيف در كنار تراكم بالاي فرش ۱۲۰۰ شانه، باعث شده است كه فرشهاي ماشيني ۱۲۰۰ شانه از نظر تراكم گره در متر مربع معادل فرشهاي ۸۰ رج دستبافت باشند. اين مقدار از تراكم و ظرافت باعث ميشود كه نقوش و رنگها با نماي بهتر و واقعي تري نمايش داده شوند. به همين دليل است كه در بافت فرشهاي ۱۲۰۰ شانه بيشتر از طرح ها و نقشه هاي شلوغي استفاده مي شود كه امكان بافت آن با شانه و تراكم پايين تر وجود ندارد. اگرچه اين بديهي است كه امكان بافت نقشه هاي خلوت كه با دستگاه هاي ۵۰۰ شانه و ۷۰۰ شانه و ۱۰۰۰ شانه بافته ميشوند نيز با اين دستگاه ها وجود دارد.

با توجه به توضيحاتي كه در مورد شانه و تراكم و ظرافت بافت فرش ماشيني ۱۲۰۰ شانه بيان كرديم، بديهي است كه يكي ديگر از كاربردهاي فرش ۱۲۰۰ شانه در زمينه بافت انواع تابلو فرش منظره و تصوير اشخاص و حيوانات و تابلو فرشهاي مذهبي و… است. مسلما براي نمايش يك منظره و يا چهره به صورتي زيبا بر روي تابلو فرش نياز به ظرافت و تراكم گره هاست و هرچه تراكم طولي و عرضي فرش (يعني همان شانه و تراكم) بشتر باشد، تصوير فرش بافته شده، واضح تر و زيباتر خواهد بود.

قيمت فرش ۱۲۰۰ شانه يكي ديگر از سوالاتي است كه بسياري از شما دوستان  سوال ميكنيد. مسلما تا امروز چون فرش ۱۲۰۰ شانه (فرش هزار و دويست شانه ) ، جديدترين محصول در حوزه فرش ماشيني و داراي بالترين شانه و تراكم و كيفيت است، قيمت فرش ۱۲۰۰ شانه هم نسبت ديگر انواع فرش ماشيني گرانتر خواهد بود. اما به دلايل مختلف همچون – دوري و نزديكي به مركز توليد، تفاوت در اجاره بهاي مغازه ها در شهرهاي مختلف و… – قيمت دقيقي نمي توان ارائه نمود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.